Några få grader över noll och frisk vind från nordost. Vårsvalt ute precis som sig bör efter att vintern påbörjat sin reträtt men solen! Solen som gassande från en synnerligen molnfri och blå himmel. Det känns att kroppen behöver ljuset och den nya energi som kommer med det. Ut i trädgården och fixa och plocka. Vad som helst bara det är ute i solen. Hittade också en skön plats i lä där en utomhuslatte passade perfekt.
En bra start på en skön lördag som fortsatte lika bra. Snart lite middag hos syster med familj. Barn kommer och går huller om buller. Projektledartalanger i den högre skolan krävs. Resultatet dock oklart vid pressläggning.
Inget bäst före datum!
Damer på stan
Idungatan nu!
Så här såg det ut för ett år sedan.
Skateboardväder
För många år sedan hade jag varit ute och skottat undan snön och sopat bort gruset från garageinfarten. Det var vår och skateboarddax! Sist jag testade skateboard konstaterade jag att det var åtminstone 20 år för sent. Nu överlåter jag det åt nästa generation istället.
I helgen sopade jag istället snön av kajakerna, gick igenom first aid-kitet för att se om något saknades. Bokade också in några helgturer och tittar på väder och sjökort för att komma ut på sjön så snart som möjligt.
Himla skönt med vår och lite sol.
- « Previous Page
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 21
- Next Page »



